28. května 2025. Londýn. New York.
WPP posílila svou pozici přední společnosti poskytující marketingové služby pro éru umělé inteligence spuštěním WPP Media pod taktovkou AI.
WPP Media, odrážející rostoucí poptávku marketérů po plně integrovaných kapacitách,nahrazuje GroupM jako název globální mediální společnosti WPP. WPP Media spravuje více než 60 miliard dolarů ročních mediálních investic a spolupracuje s více než 75 % předních světových inzerentů na více než 80 trzích. Mindshare, Wavemaker a EssenceMediacom budou nadále poskytovat klientům dedikované týmy v rámci WPP Media, přičemž budou využívat společnékapacity, technologie a podpůrné funkce.
WPP Media je propojena s širšími globálními agenturními sítěmi a kapacitami WPP prostřednictvím WPP Open - marketingového systému WPP s podporou umělé inteligence. Vytváří tak nejpokročilejší platformu v oboru pro rozsáhlé a integrované kreativní, produkční, datové, obchodní a personalizované služby doručování médií. WPP Open se neustále vyvíjí, je také každoročně podpořen investicemi ve výši 300 milionů liber a partnerstvími s předními společnostmi v oblasti umělé inteligence.
Plně integrovaná nabídka WPP Media umožní klientům sjednotit média, data a produkci a komplexně spravovat své vlastní, získané, sdílené a placené marketingové aktivity, aby dosáhli personalizace ve velkém měřítku. Služby společnosti jsou dále vylepšeny o nejlepší integrované obchodní a nejmodernější měřicí a analytické kapacity.
WPP Media se zaměřuje na výrazné investice do vzdělávání a rozvoje, aby svým zaměstnancům otevřela nové kariérní příležitosti a připravila je tak na změny v marketingu a médiích v době umělé inteligence.
Pro více informací o integrovaných kapacitách WPP Media a pro prozkoumání nové identity značky WPP Media navštivte WPPMEDIA.COM.
Brian Lesser, CEO WPP Media, řekl: „Spotřebitelé už očekávají, že reklama bude relevantní a poutavá a nákupní zkušenosti plynulé; tato očekávání se v éře umělé inteligence jen zrychlí. WPP Media je připravena na svět, ve kterém jsou média všude a ve všem. Investicemi do našeho produktu poháněného umělou inteligencí, integrací naší nabídky s daty a technologiemi a vybavením našich lidí dovednostmi orientovanými na budoucnost pomáháme našim klientům držet krok s rychle se měnícím chováním spotřebitelů a odemykat neomezené příležitosti pro růst, které umělá inteligence vytvoří.‘‘
Dnešní oznámení přichází v době, kdy WPP spouští v USA a Velké Británii novou cross-channel B2B kampaň zaměřenou na obchodní lídry a seniorní marketingové manažery. Kampaň představuje pověření WPP v oblasti umělé inteligence, její integrovanou nabídku a pokročilé kapacity WPP Open. Pro více informací navštivte WPP.COM/AI.
Mark Read, CEO WPP, řekl: „Věříme, že WPP je nejsilnějším marketingovým partnerem pro přední světové značky v éře umělé inteligence, kde se prolínají technologie s lidskými schopnostmi. Přechod na WPP Media navazuje na naší strategii zjednodušovat a integrovat naši nabídku pro klienty. Zatímco GroupM byla postavena pro dobu, kdy nejvíce záleželo na rozsahu médií, WPP Media odráží sílu umělé inteligence, dat a technologií a jednodušší, integrovanější řešení.
Naše vize pro budoucnost je jasná - marketing, založený na datech, který je v rukou propojených týmů skvělých lidí a plný nových příležitostí pro naše klienty.‘‘
O společnosti WPP
WPP je společnost pro kreativní transformaci. Využíváme sílu kreativity k budování lepší budoucnosti pro naše lidi, planetu, klienty a komunity. Pro více informací navštivte WPP.COM.
O společnosti WPP Media
WPP Media je globální mediální kolektiv WPP. Ve světě, kde jsou média všude a ve všem, spojujeme nejlepší platformu, lidi a partnery, abychom vytvořili neomezené příležitosti pro růst. Pro více informací navštivte WPPMEDIA.COM.