Připravili jsme si pro vás 4 přednášky, které vám ukážou, jak pestrý, zajímavý a funkční může obsah být, když k němu přistoupíte strategicky:
#14. května 2024
#Od 9:30
#Online na vašich obrazovkách a displejích
Program Digiworld by GroupM Nexus
#9:30 Startujeme!
Pár základních čísel, statistik a zajímavých dat o tom, jak a kde Češi tráví svůj online čas.
#9:45: SEO a copywriting v éře AI: Jak SGE (ne)změní tvorbu obsahu
Katka Líbalová vysvětlí a na praktických příkladech ukáže, jak se změní způsob, ale i výsledky vyhledávání na Googlu s nástupem SGE. Dá se na tuhle revoluci připravit a jak přistoupit k tvorbě obsahu, aby fungoval i v éře SGE?
#10:15 Z dobrého ještě lepší: Jak dát kampaním šmrnc a mít i výsledky
Václav Hruška na praktických příkladech ukáže, jak dál pracovat s už vytvořeným obsahem: Jak udržet design konzistentní a zároveň naplno využít data, moderní technologie i netradiční formáty. A díky tomu „obyčejné“ kampaně s „klasickými“ vizuály vylepšit tak, aby zaujaly a fungovaly.
#10:45: Lesk i bída influencerů aneb jak na kampaně, které neskončí jen pár nudnými stories
Kateřina Žáková vás vezme na exkurz do světa influencerů a placených spoluprací na sociálních sítích. Na praktických příkladech vám ukáže, jak vybrat influencery a vystavět spolupráci tak, aby výsledek byl autentický, uvěřitelný, konzistentní a s pozitivními výsledky pro značku.
#11:15: Základy microcopy aneb kouzlo krátkých textů
Jana Dorčáková vás seznámí se základními pravidly pro tvorbu “mikrotextů” a s tím, jak je napsat tak, aby nejen pomáhaly, ale i prodávaly. S minimem teorie a maximem příkladů přímo z praxe.