JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Jak na tvorbu obsahu v éře, kdy je ho všude přehršel, tak aby dával smysl, opravdu fungoval a vy jste viděli výsledky vašeho snažení? Přihlaste se na dopolední online konferenci Digiworld by GroupM Nexus a zjistěte, jaké možnosti máte a jak je co nejlépe využít ve svůj prospěch. Potkáme se 14. května 2024 od 9:30 online.

Připravili jsme si pro vás 4 přednášky, které vám ukážou, jak pestrý, zajímavý a funkční může obsah být, když k němu přistoupíte strategicky: 

 

#14. května 2024 

#Od 9:30 

#Online na vašich obrazovkách a displejích 

 

Program Digiworld by GroupM Nexus 

#9:30 Startujeme! 

Pár základních čísel, statistik a zajímavých dat o tom, jak a kde Češi tráví svůj online čas. 

 

#9:45: SEO a copywriting v éře AI: Jak SGE (ne)změní tvorbu obsahu 

Katka Líbalová vysvětlí a na praktických příkladech ukáže, jak se změní způsob, ale i výsledky vyhledávání na Googlu s nástupem SGE. Dá se na tuhle revoluci připravit a jak přistoupit k tvorbě obsahu, aby fungoval i v éře SGE? 

 

#10:15 Z dobrého ještě lepší: Jak dát kampaním šmrnc a mít i výsledky 

Václav Hruška na praktických příkladech ukáže, jak dál pracovat s už vytvořeným obsahem: Jak udržet design konzistentní a zároveň naplno využít data, moderní technologie i netradiční formáty. A díky tomu „obyčejné“ kampaně s „klasickými“ vizuály vylepšit tak, aby zaujaly a fungovaly.  

 

#10:45: Lesk i bída influencerů aneb jak na kampaně, které neskončí jen pár nudnými stories 

Kateřina Žáková vás vezme na exkurz do světa influencerů a placených spoluprací na sociálních sítích. Na praktických příkladech vám ukáže, jak vybrat influencery a vystavět spolupráci tak, aby výsledek byl autentický, uvěřitelný, konzistentní a s pozitivními výsledky pro značku. 

 

#11:15: Základy microcopy aneb kouzlo krátkých textů 

Jana Dorčáková vás seznámí se základními pravidly pro tvorbu “mikrotextů” a s tím, jak je napsat tak, aby nejen pomáhaly, ale i prodávaly. S minimem teorie a maximem příkladů přímo z praxe. 

“Stačí jediný briefing a pak už jen čekat na výsledek, dotažený ve všech ohledech.”

alt
Lucie HrdinováSenior Content Consultant

Sdílet: