Byla by totiž škoda, aby tečka na konci hustě popsaného zápisníku byla i tečkou za celým Festivalem a tím, co si na něm člověk poslechl. Pěkně to hned na začátku řekl Cyrus Shepard: “Může to být konference, která vám změní život i kariéru.” To ale jen v případě, že některé z myšlenek v zápisnících znovu zvednete, porovnáte s tím, co a jak děláte. A pak vytvoříte plán, který bude inspirací pro vás i pro ostatní.
Veronika Burešová a Lucie Hrdinová sepsaly pár střípků, které si z Festivalu 2024 odnesly a přiměly je přemýšlet, kam se posunout.
Pozor na krátkozrakost
Tom Fishburne sice na úvod nepřinesl převratnou myšlenku, ale originálně, vtipně a s nadhledem upozornil na to, abychom se vraceli k základům, nesoustředili se jen na svůj obor, produkty a služby, ale svoji pozornost obraceli směrem k zákazníkům, jejich přáním a potřebám. A pravidelně si pokládali a poctivě odpovídali na otázky:
● Neutíkáme neustále od dlouhodobé vize ke krátkodobým pomíjivým trendům?
● Nestavíme marketingové buzzwordy nad selský rozum?