H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Marketing Festival vám nedá detailní návod na marketingový úspěch, nebude vás vodit za ruku. Namísto toho vás konfrontuje s myšlenkami a přístupem světových marketingových es a nutí vás přemýšlet, přehodnocovat, ptát se a revidovat si, co v marketingu děláte. Challenguje vás i vaši práci a ponouká k tomu, abyste se sami sebe ptali, jestli by se to dobré nedalo dělat ještě lépe.

Byla by totiž škoda, aby tečka na konci hustě popsaného zápisníku byla i tečkou za celým Festivalem a tím, co si na něm člověk poslechl. Pěkně to hned na začátku řekl Cyrus Shepard: “Může to být konference, která vám změní život i kariéru.” To ale jen v případě, že některé z myšlenek v zápisnících znovu zvednete, porovnáte s tím, co a jak děláte. A pak vytvoříte plán, který bude inspirací pro vás i pro ostatní.

 

Veronika Burešová a Lucie Hrdinová sepsaly pár střípků, které si z Festivalu 2024 odnesly a přiměly je přemýšlet, kam se posunout.
 

Pozor na krátkozrakost


Tom Fishburne sice na úvod nepřinesl převratnou myšlenku, ale originálně, vtipně a s nadhledem upozornil na to, abychom se vraceli k základům, nesoustředili se jen na svůj obor, produkty a služby, ale svoji pozornost obraceli směrem k zákazníkům, jejich přáním a potřebám. A pravidelně si pokládali a poctivě odpovídali na otázky:


●    Neutíkáme neustále od dlouhodobé vize ke krátkodobým pomíjivým trendům?

 

 

●    Nestavíme marketingové buzzwordy nad selský rozum?