Vysoký počet zobrazení nerovná se kvalitní reklamní kampaň
Masivní nákup impresí za výhodnou cenu je investice, která se dnes už nevyplácí. A to ze dvou důvodů.
Prvním je vlastní kvalita zobrazení, kterých může být hodně, ale nemusí mít žádný efekt. Tím druhým je uhlíková stopa, kterou zanechává digitální reklama, a je v zájmu všech tuto stopu minimalizovat.
To, že méně je někdy více, dokazují naše mikrokampaně - unikátní projekty, díky kterým dokážeme říct, která nákupní strategie programatické reklamy je úspěšnější než jiná.
Říkáme tomu experiment v reálném prostředí. Co to znamená?
Skrze skutečné reklamní systémy tvoříme kampaně na značky a produkty, které nikdo nezná, protože jsou pouze virtuální a uměle vytvořené. Ve skutečnosti neexistují.
Tyto kampaně následně komunikujeme odděleným skupinám užívatelů. Po kampani měříme, jak se znalost těchto produktů v jednotlivých skupinách zvýšila a strategie porovnáváme mezi sebou.
Výsledkem je jednoznačné vodítko pro optimalizaci a plánování digitální reklamy. Vznikne nám díky tomu návod, jak nakupovat reklamu, která má skutečný vliv na znalost značky a zároveň šetří životní prostředí.
Lesanka a bLEDulky: Mikrokampaně, které fungují
Mezi naše největší projekty v oblasti vlivu bannerové reklamy na zapamatování si sdělení patří Lesanka a bLEDulky.