H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Vybudovat úspěšnou značku stojí mnoho práce, peněz, času a energie. Některé strategie jsou ale úspěšnější než jiné. Naše mikrokampaně k fiktivním produktům ukazují, jak správně optimalizovat bannerové kampaně, aby přinesly co největší užitek. Přečtěte si, jak jsme zvýšili povědomí o značce a zároveň snížili dopad na životní prostředí.

Vysoký počet zobrazení nerovná se kvalitní reklamní kampaň

 

Masivní nákup impresí za výhodnou cenu je investice, která se dnes už nevyplácí. A to ze dvou důvodů. 


Prvním je vlastní kvalita zobrazení, kterých může být hodně, ale nemusí mít žádný efekt. Tím druhým je uhlíková stopa, kterou zanechává digitální reklama, a je v zájmu všech tuto stopu minimalizovat. 


To, že méně je někdy více, dokazují naše mikrokampaně - unikátní projekty, díky kterým dokážeme říct, která nákupní strategie programatické reklamy je úspěšnější než jiná.


Říkáme tomu experiment v reálném prostředí. Co to znamená? 


Skrze skutečné reklamní systémy tvoříme kampaně na značky a produkty, které nikdo nezná, protože jsou pouze virtuální a uměle vytvořené. Ve skutečnosti neexistují.  


Tyto kampaně následně komunikujeme odděleným skupinám užívatelů. Po kampani měříme, jak se znalost těchto produktů v jednotlivých skupinách zvýšila a strategie porovnáváme mezi sebou. 


Výsledkem je jednoznačné vodítko pro optimalizaci a plánování digitální reklamy. Vznikne nám díky tomu návod, jak nakupovat reklamu, která má skutečný vliv na znalost značky a zároveň šetří životní prostředí.

 

 

Lesanka a bLEDulky: Mikrokampaně, které fungují

 

Mezi naše největší projekty v oblasti vlivu bannerové reklamy na zapamatování si sdělení patří Lesanka a bLEDulky