JavaScript is required
V Česku máme 3 miliony lidí, kteří jsou v marketingu obvykle neviditelní. Nejde ani o mladé ani o seniory, ani o rodiče s malými dětmi, ale Čechy ve věku 45-64 let. Z hlediska spotřebního chování se od mladších spotřebitelů možná výrazněji neliší (pokud pomineme faktor malých dětí). Společně se ale podíváme na to, proč je širokospektrální komunikací - tzv. samospádem - prostě relevantně neoslovíte. A ignorovat tuhle cílovou skupinu rozhodně nedává ekonomický smysl.

Češi 45–64 let – nejbohatší cílová skupina, na kterou v komunikaci možná zapomínáte

 

Jak Češi ve věku 45–64 let nakupují, co je ovlivňuje a proč je nesmysl je přehlížet? Přijďte na naši minikonferenci a zjistěte, jak s touto klíčovou skupinou efektivně komunikovat a oslovit ji relevantním způsobem. Potkáme se 14. dubna od 13:00 v WPP Campusu.
 
Připravili jsme pro vás 4 přednášky plné dat, insightů a konkrétních doporučení. Závěr programu bude patřit panelové diskuzi.

 

Kdy a kde se konference koná: 

📅 14. dubna 2025
⏰ Od 13:00
📍 GroupM – WPP Campus, Bubenská 1477/1 170 00 Praha 7

 

Program:

  • 13:00 – Startujeme!
    Pár vřelých slov na úvod od moderátora celé akce, Ondřeje Šimůnka, CMO GroupM
     

  • 13:10 – Klíčová data a statistiky: Jak Češi ve věku 45–64 let tráví svůj čas, nakupují a kde hledají informace
    Jak tato generace přemýšlí o světě, jakým sdělením věří a proč nestačí jednoduše „mluvit ke všem“
    Petr Tomáš, Consumer Research Skillhead, GroupM
     

  • 14:00 – Reklamní realita generace 45+
    Jak je tahle cílová skupina zobrazována v reklamách? A jak to jde celkem jednoduše dělat lépe? Spoiler: i oni žijí aktivní životy plné snů, přání a plánů.
    Radana Čechová, šéfredaktorka Marketing a média
     

  • 14:15: Přestávka
     

  • 14:40: Multimediální přístup k engagementu a aktivaci 45+
    Jak a kde tuto ekonomicky silnou a mediálně aktivní cílovou skupinu efektivně oslovit?
    Petr Fryš, Chief Commercial Officer CNC a Active radio
     

  • 15:00: Panelová diskuze – Jak se přiblížit způsobu myšlení generace 45+
    Kateřina Hrubešová, AKA | Radana Čechová, MAM | Petr Tomáš, GroupM | Petr Fryš, CNC

 

Mediální partner:



Máte zájem se zúčastnit? Obraťte se na svého account manažera, ten vám místo rezervuje.

 

alt
Monika KubešováMarketing Manager GroupM

Sdílet: