Češi 45–64 let – nejbohatší cílová skupina, na kterou v komunikaci možná zapomínáte
Jak Češi ve věku 45–64 let nakupují, co je ovlivňuje a proč je nesmysl je přehlížet? Přijďte na naši minikonferenci a zjistěte, jak s touto klíčovou skupinou efektivně komunikovat a oslovit ji relevantním způsobem. Potkáme se 14. dubna od 13:00 v WPP Campusu.
Připravili jsme pro vás 4 přednášky plné dat, insightů a konkrétních doporučení. Závěr programu bude patřit panelové diskuzi.
Kdy a kde se konference koná:
📅 14. dubna 2025
⏰ Od 13:00
📍 GroupM – WPP Campus, Bubenská 1477/1 170 00 Praha 7
Program:
-
13:00 – Startujeme!
Pár vřelých slov na úvod od moderátora celé akce, Ondřeje Šimůnka, CMO GroupM
-
13:10 – Klíčová data a statistiky: Jak Češi ve věku 45–64 let tráví svůj čas, nakupují a kde hledají informace
Jak tato generace přemýšlí o světě, jakým sdělením věří a proč nestačí jednoduše „mluvit ke všem“
Petr Tomáš, Consumer Research Skillhead, GroupM
-
14:00 – Reklamní realita generace 45+
Jak je tahle cílová skupina zobrazována v reklamách? A jak to jde celkem jednoduše dělat lépe? Spoiler: i oni žijí aktivní životy plné snů, přání a plánů.
Radana Čechová, šéfredaktorka Marketing a média
-
14:15: Přestávka
-
14:40: Multimediální přístup k engagementu a aktivaci 45+
Jak a kde tuto ekonomicky silnou a mediálně aktivní cílovou skupinu efektivně oslovit?
Petr Fryš, Chief Commercial Officer CNC a Active radio
-
15:00: Panelová diskuze – Jak se přiblížit způsobu myšlení generace 45+
Kateřina Hrubešová, AKA | Radana Čechová, MAM | Petr Tomáš, GroupM | Petr Fryš, CNC
Mediální partner:
Máte zájem se zúčastnit? Obraťte se na svého account manažera, ten vám místo rezervuje.