JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Máme pro vás záznam čtyř přednášek, které vám ukážou, jak pestrý, zajímavý a funkční může obsah být. Když k němu ovšem přistupujete strategicky. Podívejte se na přednášky z našeho online semináře Digiworld by GroupM Nexus. 

Jak na tvorbu obsahu v éře, kdy je ho všude přehršel, tak aby dával smysl, opravdu fungoval a vy jste viděli výsledky vašeho snažení? Poslechněte si čtyři 4 přednášky o contentu, kdy se každá  na obsah dívá z jiné perspektivy. 


#spojujemeNespojene

 

💎 Kateřina Líbalová představuje koncept AI Overviews,


💎 Václav Hruška pro vás má pár dobrých tipů, jak dát kampaním šmrnc a získat tak pozornost zákazníka,


💎 Kateřina Žáková nabídne pár nových pohledů, jak na smysluplnou spolupráci s influencery,


💎 Jana Dorčáková vám ukáže, že i na malých slovech záleží.


Nová éra vyhledávání se blíží: Seznamte se s konceptem AI Overviews


Katka Líbalová na našem webináři Digiworld by GroupM Nexus představila novou podobu vyhledávaní s využitím umělé inteligence od Google – AI Overview. 


Podívejte se na záznam přednášky o AI Overviews.

 

 

5 zásadních informací, které o AI Overviews vyhledávání potřebujte vědět

 

A pokud nestíháte, sepsali jsme pro vás krátký výcuc:

 


Koncept AI Overviews:


💎 nabídne odpovědi poskládané z více zdrojů, vizuálně doplněné o videa, obrázky, nebo mapky,


💎 přinese možnost zeptat i na velmi konkrétní dotazy a vést s Google konverzaci podobně jako s ChatGPT,


💎 funguje v běžném provozu od března 2024, zatím ale jen pro malou část vyhledávání a pouze v USA,
 

💎 zobrazuje výsledky s co největší relevancí odpovědi na otázku, čemuž dává přednost před jinými signály, například před autoritou webu,


💎 se bude nadále řídit Google principy hodnocení obsahu tzv. E-E-A-T.

 

 

Jak z dobrých kampaní udělat ještě lepší

 

Kreativita se pomalu ale jistě vytrácí, zejména pokud připravujete kampaň za kampaní. Pusťte si záznam přednášky 5 tipů pro šmrncovní kampaně od Václava Hrušky.

 

 

 

Tipy pro lepší kampaně: Ověřeno v praxi


A máme opět malý výcuc. Lepších kampaní dosáhnete, pokud zkusíte alespoň něco z tohoto: 


💎 Zapojíte publikum a budete interaktivní,


💎 budete zkoušet nové technologie a speciálními efekty,


💎 sáhnete po rozšířené realitě,


💎 pomůžete si AI,


💎 zvážíte netradiční OOH.

 

 

Konec kampaní s nudnými stories 

 

Kateřina Žáková na našem webináři Digiworld by GroupM Nexus popsala 6 pravidel, kterými se v GroupM Nexus řídíme, když plánujeme novou influencerskou kampaň.  


Pusťte si záznam přednášky Jak na spolupráci s influencery.

 

 


Tipy pro dobré stories

 


Ti, co nestíhají záznam neochudíme alespoň o 6 pravidel, díky kterým vaše stories nebudou nudné:


💎 Zvolte si jasně danou cílovku.


💎 Nevymýšlejte to za (jedním) stolem.


💎 Dejte tomu smysluplnou myšlenku.


💎 Nespěchejte na výběr influencerů.


💎 Povídejte si s nimi a konzultujte koncepty.


💎 Označujte a vyhodnocujte.
 

 

 

Microcopy jsou malá slova s velkou mocí

 

Prakticky nám to na webináři Digiworld by GroupM Nexus předvedla naše Jana Dorčáková. 


Podívejte se na praktické tipy, jak na lepší microcopy.


Máme závěrečný tip pro ty, co nestíhají:


💡 Zkuste proměnit obyčejný anchor text v CTA tlačítko a třeba se začnou dít zázraky!
Nenechte si příště naše akce plné skvělých tipů z praxe ujít, přihlaste se k odběru newsletteru a budete o nich vědět mezi prvními.

 

 

Nenechte si příště naše akce plné skvělých tipů z praxe ujít, přihlaste se k odběru newsletteru a budete o nich vědět mezi prvními.

“Stačí jediný briefing a pak už jen čekat na výsledek, dotažený ve všech ohledech.”

alt
Jana DorčákováCopywriter

Sdílet: