JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Proč přijít na workshop/školení?

„Nestačí jen připlatit příspěvek nebo spustit banner. To se naučíte rychle. Prodejní kampaně představují větší oříšek. Společně ho ale bez problému rozlouskneme a ukážeme si, jak z kampaně získat co největší užitek.“
Kateřina Voborská

Kateřina Voborská

Performance & Branding Specialist

Na školení si zkusíte naklikat různé druhy kampaní v prostředí Meta Ads Manageru. Získáte přehled o pokročilých technikách reklamy a jak s nimi začít pracovat. Naučíte se:
  • 1

    Pokročilé techniky reklamy

    Facebook a Instagram nabízí obrovské možnosti v prodejních kampaních. Projdeme si všechny užitečné nástroje, které má Meta k dispozici. Naučíte se je využít tak, aby vaše reklamy skutečně prodávaly.
  • 2

    Jak zvýšit efektivitu vašich kampaní

    Společně prolezeme džungli Meta Business Manageru. Díky tomu snadno pochopíte, jak správně cílit nebo jak inzerovat katalog produktů. Naučíte se také, jak nasbírat nové leady pro své podnikání.
  • 3

    Jak vyhodnotit úspěšnost reklamní kampaně

    Ukážeme si, jak si nastavit eventy pro Meta Pixel, abyste vaše kampaně měřili správně. A zaměříme se i na Facebook Ads reporting a nastavení vlastního reportu.

Učte se efektivně i pohodlně

  • Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

    Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

  • Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

    Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

  • Občerstvení po dobu školení

    Občerstvení po dobu školení

  • 100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

    100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

Na školení nesmíte chybět, pokud jste

  • Online markeťák

    … který spravuje sociální sítě, kliká reklamní kampaně a chce si rozšířit znalosti o výkonnostní reklamu.
  • Social media manažer

    … který už zná Meta Business manager, má zkušenosti s nastavením reklamy, ale chce jít o level výš a začít kampaněmi také prodávat.
  • Správce, majitel e-shopu

    … který chce zjistit možnosti inzerování katalogu produktů a spravovat si výkonnostní reklamy sám.
  • PPC specialista

    … který má povědomí o reklamě v prostředí Meta a chce jít se svými znalostmi hlouběji.

Školením vás provede

  • Kateřina Voborská

    Katka se v digitálním marketingu pohybuje od roku 2017. Vyzkoušela si práci jak na straně klienta, tak i v agentuře. Rozumí oběma světům, které mají společný cíl: budovat úspěšnost značky. Online reklamu miluje a ráda říká, že pokud byste chtěli svojí reklamou zasáhnout tolik uživatelů na jednom místě, museli byste je donutit všechny přijít na Václavák. Nebo na ně správně zacílit na Facebooku.
  • Pro pokročilé
  • Sociální sítě

WPP Campus – Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Praktický workshop reklama na Facebooku a Instagramu pro pokročilé

4 850
5 869

Informace o školení

  • Co je v ceně
    Tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
  • Co si přichystat
    - Facebook a Instagram vaší firmy
    - Vlastní notebook s admin přístupy do vaší FB a IG stránky
  • Rozsah školení
    7 hodin včetně pauzy na oběd
  • Slevy
    10 % - Opakovaná školení
    20 % - Klienti GroupM Nexus
    20 % - Neziskové organizace
    30 % - Maminky a tatínkové na mateřské
    40 % - Studenti
PODROBNÉ INFORMACE

Potřebujete poradit?

Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová.
GroupM Nexus také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše kurzy mají ideální míry 94–999–99

94%

účastníků označilo naše školení za velmi přínosná

999+

lidí proškolíme každý rok

99%

účastníků by doporučilo školení ostatním