JavaScript is required

Proč přijít na workshop/školení?

„Investice do PPC reklama bez kontroly, vyhodnocení a optimalizace je jako řídit auto se zavřenýma očima, určitě někam dojedete, těžko ale říct, za jak daleko a kolik vás to bude stát“ 
Veronika Horká

Veronika Horká

Skill Head of Search

Školení je vhodné pro ty, kteří už mají nějaké reálné zkušenosti s PPC reklamou a chtějí své znalosti dále prohlubovat. Případně pro ty, kteří již „klikají“ delší dobu a chtějí si udělat detailnější přehled.
  • 1

    Jak optimalizovat a vyhodnocovat kampaně

    Ukážeme si základní optimalizační techniky, projdeme si všechny hlavní metriky, které jsou klíčové pro vyhodnocování PPC kampaní. 
  • 2

    Jak vylepšit vyhledávací a obsahové kampaně

    Zaměříme se na možnosti, díky kterým získají vaše kampaně lepší výkon. Podíváme se také na nejnovější typ kampaní Performance MAX. 
  • 3

    Jak funguje remarketing a jak ho efektivně nastavit

    Ukážeme si, proč je remarketing mocný nástroj, který nesmí chybět ve většině reklamních účtů. 

Učte se efektivně i pohodlně

  • Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

    Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

  • Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

    Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

  • Občerstvení po dobu školení

    Občerstvení po dobu školení

  • 100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

    100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

Na školení nesmíte chybět, pokud jste

  • PPCčkař

    … který už systémy zná, ale chce prohloubit znalosti a využít kampaně na maximum. 
  • Online markeťák

    …který zjišťuje, jak PPC reklamy fungují, aby dobře zadával práci.
  • Správce, majitel e-shopu

    …kterému záleží na tom, aby jeho byznys vydělával. 
  • Online marketingový specialista

    … který touží rozšířit své znalosti online prostředí mimo svůj obor a chce si rozumět s PPC specialistou. 

Školením vás provede

  • Veronika Horká

    V GroupM pracuji od roku 2017 a přes různě velké a náročné klienty jsem se dostala až k pozici Skill Head, ve které je mou náplní právě vzdělávání kolegů, klientů a veřejnosti. Zároveň spravuji po celou dobu i kampaně v rozhraní Google Ads a Sklik a teď navíc i v Microsoft Ads. Moje zkušenosti jsou napříč celým spektrem typů businessů jako jsou například banky, B2B sektor a e-shopy. 
    Při školení je pro mě důležité pochopit business účastníků a přicházet i s konkrétními doporučeními, které si účastníci mohou odnést navíc ke znalostem, které získají během celé prezentace a workshopu. Důležité je si uvědomit kdy jsou PPC vhodná a která jejich část, a kdy jsou naopak nevhodná a marketing by měl být řešen jiným způsobem.
  • Pro pokročilé
  • Placené PPC kampaně

WPP Campus – Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Školení Google Ads a Skliku pro pokročilé

4 350
5 264

Informace o školení

  • Co je v ceně
    Tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
  • Co si přichystat
    Vlastní počítač a znát základy práce se systémem AdWords nebo Sklik.
  • Rozsah školení
    7 hodin včetně pauzy na oběd
  • Slevy
    10 % - Opakovaná školení
    20 % - Klienti GroupM Nexus
    20 % - Neziskové organizace
    30 % - Maminky a tatínkové na mateřské
    40 % - Studenti
PODROBNÉ INFORMACE

Potřebujete poradit?

Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 771 520 327 na příjmu Pavlína Šimková.


Naše kurzy mají ideální míry 94–999–99

94%

účastníků označilo naše školení za velmi přínosná

999+

lidí proškolíme každý rok

99%

účastníků by doporučilo školení ostatním