H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde
Online školení: LinkedIn pro firmy
LinkedIn je teď hit. Profil na něm ostatně už máte. Na tomto kurzu se naučíte, jak na LinkedInu tvořit obsah, jak spravovat firemní stránky nebo jak dělat placené kampaně tak, aby byla vaše značka pořádně vidět.
LinkedIn dnes v České republice používají asi 2 miliony lidí, a je tedy zřejmě nejefektivnější platformou pro vaši B2B komunikaci.
Vítězslav Klement
Lektor
LinkedIn může prodávat a vy s jeho pomocí můžete zaujmout nejen potenciální zaměstnance, ale třeba i vaše zákazníky. Je to prostě správná síť pro váš brand, nikoli jen rybníček pro HR specialisty.
V tomto kurzu vám představíme aktuální data, informace, tipy a postupy, jak může být vaše firma na LinkedIn aktivní a hlavně úspěšná. S lektorem si během kurzu také nastavíte krok za krokem testovací reklamní kampaň.
1
Proč být na LinkedInu a koho na něm oslovíte
Dozvíte se, o čem vlastně celý LinkedIn jako sociální síť je, jaké má pravidla a zákonitosti a jací jsou čeští uživatelé, které na LinkedInu najdete.
2
Jak založit, spravovat stránku a tvořit na ní obsah
Dozvíte se, o čem vlastně celý LinkedIn jako sociální síť je, jaké má pravidla a zákonitosti a jací jsou čeští uživatelé, které na LinkedInu najdete.
3
Proč to bez placené reklamy nejde a jak na ni
Zjistíte, co je potřeba k tomu, abyste oslovili cílovou skupinu, která vás zajímá. A že reklama na LinkedInu nemusí být vždycky tak drahá, jak nejspíš často slýcháte.
Učte se efektivně i pohodlně
Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení
Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení
100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení
Osnova workshopu/školení
Co bude na programu?
Dozvíte se, jaká je budoucnost LinkedInu a jaké novinky a trendy tato sociální síť chystá pronásledující měsíce. A také od nás dostanete porci exkluzivních dat o této sociální síti, která můžete hned další den naplno využít.
Proč být na LinkedIn, jaké jsou hlavní cíle komunikace a jak budovat značku.
Jednotlivé kroky, jak vyhodnocovat obsah a vytěžit z něj maximum. Zjistíte, jak přelstít algoritmus LinkedIn.
Jaká je demografická struktura českých a slovenských uživatelů, jejich chování a s čím reagují.
Ukážeme vám nejlepší české stránky na LinkedIn. Dozvíme se, jak stránku založit a jakou má mít grafiku. Řekneme si, jak s ní pracovat a vyhodnocovat ji.
Dozvíte se vše o správné komunikaci na LinkedIn a o tom, jak efektivně vytvářet obsah a jak na publikační plán. Dozvíte se, jak měřit a vyhodnocovat obsah a jaké hashtagy fungují.
Naučíme vás pracovat s nástrojem LinkedIn Campaign Manager. Dozvíte se, jak vybrat, definovat cíle a nastavit kampaně. Naučíte se pracovat s měřícím pixelem a retargetingem.
Na školení nesmíte chybět, pokud jste
Správce sociálních sítí
…který hledá inspiraci pro správu LinkedInu
Marketér a manažer
…a chcete rozumět dodavatelům a kvalitě jejich práce.
Majitel e-shopu
…který hledá nové cesty ke svým zákazníkům.
Online markeťák
…který chce zjistit, jak reklama na LinkedInu funguje a jak na ni.
Školením vás provede
Vítězslav Klement
V agentuře GroupM si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice. Vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů, a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L´Oréal nebo Unilever. Z pozice Social Skillheada dohlížel na disciplínu social content & performance napříč všemi GroupM agenturami. Naše veřejná školení vede od roku 2016, za tu dobu jeho školeními prošlo už více než 1 000 účastníků.
Online
Pro začátečníky
Sociální sítě
Online - MS Teams
Online školení: LinkedIn pro firmy
3 290Kč
3 981 Kč
Informace o školení
Co je v ceně
elektronická prezentace a certifikát
Co si přichystat
Doporučujeme vlastní počítač, kvůli nastavení testovací reklamní kampaně
Rozsah školení
3 hodiny
Slevy
10 % - Opakovaná školení 20 % - Klienti GroupM Nexus 20 % - Neziskové organizace 30 % - Maminky a tatínkové na mateřské 40 % - Studenti