JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Proč přijít na workshop/školení?

"Facebookový profil má 5,6 milionů Čechů.        95 % uživatelů se na této síti objeví denně. Tato čísla mluví sama za sebe a jsou přesně ten důvod, proč reklamu na Facebooku mít.“ 
Kateřina Voborská

Kateřina Voborská

Performance & Branding Specialist

Naučíte se reklamu na Facebooku a Instagramu vytvořit, udělat ji úspěšnou a oslovit díky ní tu správnou cílovou skupinu. Pomůžeme vám také založit a spravovat vlastní reklamní účet, pokud ho ještě nemáte. 
  • 1

    Naučíte se pracovat v Meta Business Manageru.

    Kateřina vás provede celým systémem Meta Business Manager. Seznámí vás ze základními principy fungování a pomůže nastavit reklamní účet pro reklamy na Facebooku a Instagramu.
  • 2

    Pochopíte cílení reklam

    Objasníme si možnosti cílení a jaké jsou formáty reklam. Vyzkoušíme si nastavení reklamní kampaně na Facebooku krok za krokem.
  • 3

    Zvládnete reklamu na Facebooku nastavit sami

    Předáme vám praktické rady a tipy z praxe. Vše propojíme se základní teorií reklamy na sociálních sítích, abyste lépe pochopili celkovou strategii placených reklamních kampaní.

Učte se efektivně i pohodlně

  • Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

    Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

  • Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

    Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

  • Občerstvení po dobu školení

    Občerstvení po dobu školení

  • 100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

    100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

Na školení nesmíte chybět, pokud jste

  • Social media manager

    …který chce začít sponzorovat své příspěvky a vytvářet reklamní kampaně. 
  • PPC specialista

    …který si chce rozšířit znalosti v oblasti reklamy na Facebooku. 
  • Správce e-shopu nebo firmy

    …který chce posunout své podnikání na vyšší úroveň a dostat své produkty mezi lidi.  

Školením vás provede

  • Kateřina Voborská

    Katka se v digitálním marketingu pohybuje od roku 2017. Vyzkoušela si práci jak na straně klienta, tak i v agentuře. Rozumí oběma světům, které mají společný cíl: budovat úspěšnost značky. Online reklamu miluje a ráda říká, že pokud byste chtěli svojí reklamou zasáhnout tolik uživatelů na jednom místě, museli byste je donutit všechny přijít na Václavák. Nebo na ně správně zacílit na Facebooku.
  • Pro začátečníky
  • Sociální sítě

WPP Campus – Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Jak na reklamu na Facebooku a Instagramu

3 290
3 981

Informace o školení

  • Co je v ceně
    Tištěné podklady, certifikát a občerstvení 
  • Co si přichystat
    - Založený Facebook a Instagram vaší firmy
    - Vlastní notebook s admin přístupy do vaší FB a IG stránky
    - Pokud už máte s reklamou na Facebooku zkušenosti, připravte si konkrétní příklady, které chcete zkonzultovat.
  • Rozsah školení
    3 hodiny
  • Slevy
    10 % - Opakovaná školení
    20 % - Klienti GroupM Nexus
    20 % - Neziskové organizace
    30 % - Maminky a tatínkové na mateřské
    40 % - Studenti
PODROBNÉ INFORMACE

Potřebujete poradit?

Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová.
GroupM Nexus také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše kurzy mají ideální míry 94–999–99

94%

účastníků označilo naše školení za velmi přínosná

999+

lidí proškolíme každý rok

99%

účastníků by doporučilo školení ostatním