JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Proč přijít na workshop/školení?

„Když už měříte data o tom, co se děje na vašem webu, hodí se je také umět číst. Google Analytcis 4 nabízí mnoho možností, jak na data pohlížet. Ráda vás provedu uživatelským rozhraním GA4, abyste dokázali z naměřených dat vyčíst informace, které jsou pro vás důležité.“
Anna Volčíková

Anna Volčíková

Web Analytics Specialist

  • 1

    Google Analytics 4 reporty a jejich úprava na míru

    Dozvíte se, jak si vytvořit vlastní report či průzkum a analyzovat data z různých úhlů pohledu.  
    Naučíte se upravit reporty v uživatelském rozhraní podle svých potřeb. 
  • 2

    Jak stavět publika uživatelů, na které pak může cílit reklama

    Na školení se dozvíte, nejen jak stavět publika uživatelů, ale také jak se používají UTM parametry a jakému zdroji přiradí GA konverzi. 
  • 3

    Charakteristika Google Analytics 4

    Řekneme si, co je to uživatel z pohledu Google Analytics 4 a co je to event-based analytika nebo BigQuery. Zjistíte, co vše je potřeba promyslet, aby vám analytik mohl navrhnout a nastavit vhodnou strukturu měření dat.  

Učte se efektivně i pohodlně

  • Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

    Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

  • Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

    Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

  • Občerstvení po dobu školení

    Občerstvení po dobu školení

  • 100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

    100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

Na školení nesmíte chybět, pokud jste

  • Marketingový specialista, projektový manažer:

    …který při práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu a návratnost investice. 
  • Začátečník nebo středně pokročilý uživatel:

    …který si není jistý, jak Google Analytics 4 používat a vyvozovat z nich praktické důsledky.

Školením vás provede

  • Anna Volčíková

    Anička v GroupM Nexus pracuje jako webová analytička od roku 2015 a stará se o vše, co je potřeba k tomu, aby data měřila, a hlavně, aby měřila správně a aby bylo z čeho efektivně vyhodnocovat výkon webu i jednotlivých kampaní. 

    Verzi GA4 se Anička plně věnuje od jejího uvedení, aby ji uměla využívat na maximum.

    Díky zkušenostem s pestrou škálou klientů i různých typů webů s vámi dokáže probrat, co (ne)má smysl na webu měřit a jak používat měřící nástroj, aby plnil svůj účel a byl pro váš byznys přínosem. 
  • Pro začátečníky
  • Webová analytika

WPP Campus – Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Školení Google Analytics 4

4 950
5 990

Informace o školení

  • Co je v ceně
    Tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
  • Co si přichystat
    Vlastní počítač. Znalosti ke školení nejsou potřeba žádné nebo případně lehká orientace v Google Analytics Universal.
  • Rozsah školení
    7 hodin včetně pauzy na oběd
  • Slevy
    10 % - Opakovaná školení
    20 % - Klienti GroupM Nexus
    20 % - Neziskové organizace
    30 % - Maminky a tatínkové na mateřské
    40 % - Studenti
PODROBNÉ INFORMACE

Potřebujete poradit?

Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová.
GroupM Nexus také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše kurzy mají ideální míry 94–999–99

94%

účastníků označilo naše školení za velmi přínosná

999+

lidí proškolíme každý rok

99%

účastníků by doporučilo školení ostatním