JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Proč přijít na workshop/školení?

„Práce se značkou je nejdůležitější součást marketingu a v online se na ni občas zapomíná, anebo se podceňuje. S nadšením během jednoho dne projdeme teorii, vyzkoušíme si, jak to funguje v praxi, budeme diskutovat o tom, jak to dělají velké značky a co z toho si vzít pro sebe. A úplně nejradši budu, když budete chtít řešit vaše brandy.“
Tomáš Kolář

Tomáš Kolář

Business Director

Po absolvování školení získáte základní přehled o tom, co je značka a branding. Na příkladech pochopíte, co musí brand splňovat, abyste si vytvořili vztah se svými zákazníky .
  • 1

    Co je to branding a proč je dobré do něj investovat

    Dozvíte se vše podstatné, co musí splňovat branding, aby si k vaší značce zákazníci vytvořili vztah. Zaměříme se na rozdíl mezi brandem, brandingem a identitou. Odpovíme na otázku, proč je dobré do této oblasti marketingu investovat.
  • 2

    Strategický branding se zaměřením na cíle, obsah a komunikaci

    Budeme se věnovat strategickému budování značky a řekneme si, jak odhalit její osobnost a ukázat ji světu. Provedeme vás online marketingovým funnelem a poradíme vám, jak díky značkovým modelům můžete povědomí o vaší značce doměřit.
  • 3

    Jak stanovit cíle a podle čeho vyhodnocovat

    Pomůžeme vám vyhodnotit cíle, kritéria a atributy značky a vyzkoušíme si praktiky vhodné pro brand a branding.

Učte se efektivně i pohodlně

  • Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

    Certifikát o absolvování a elektronická prezentace ze školení

  • Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

    Možnost dotazů na lektora 14 dní po skončení školení

  • Občerstvení po dobu školení

    Občerstvení po dobu školení

  • 100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

    100 % vrácení částky při stornu 8 a více dní před začátkem školení

Na školení nesmíte chybět, pokud jste

  • Marketing manažer

    …který chce posunout značku dál a držet krok s trendy.
  • Marketingový specialista

    …který chce získat komplexní nadhled. 
  • Majitel firmy

    … který chce ze své značky vytvořit lovebrand.
  • Brand manažer

    …který chce posunout značku dál a držet krok s trendy.

Školením vás provede

  • Tomáš Kolář

    Tomáš se v marketingu pohybuje už víc než 20 let. Na pozici Business Directora GroupM Nexus byl v kontaktu s klienty jako např. T-Mobile, Specialized, Cinestar, Delirest/Primirest, ICZ, Koberce Breno, Komerční pojišťovna a dalšími. Pokud jde o značky, podílel se na rebrandingu České spořitelny (2001), měl na starost launch Erste Premier, sponsoring České spořitelny. Jako freelancer pak pracoval s brandy jako Colours of Ostrava, Votvírák, Kolofix, Hokejová síň slávy, apod. 
  • Pro začátečníky
  • Online marketing a strategie

WPP Campus – Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Školení brandingu v online prostředí

4 350
5 264

Informace o školení

  • Co je v ceně
    tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
  • Co si přichystat
    doporučujeme vlastní počítač
  • Rozsah školení
    7 hodin včetně pauzy na oběd
  • Slevy
    10 % - Opakovaná školení
    20 % - Klienti GroupM Nexus
    20 % - Neziskové organizace
    30 % - Maminky a tatínkové na mateřské
    40 % - Studenti
PODROBNÉ INFORMACE

Potřebujete poradit?

Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová.
GroupM Nexus také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše kurzy mají ideální míry 94–999–99

94%

účastníků označilo naše školení za velmi přínosná

999+

lidí proškolíme každý rok

99%

účastníků by doporučilo školení ostatním