Šárka do světa online marketingu nastoupila po dostudování vysoké školy. První zkušenosti získala z aktivní výpomoci při budování e-shopu s elektronikou, ze školy a z pracovních stáží jak v ČR, tak v zahraničí.
Má za sebou například pracovní stáž v Českém centru ve Stockholmu. Tam se věnovala sociálním sítím, tvorbě contentu, spolupracovala na jeho marketingové agendě a PR, ale i na tvorbě eventů podporující českou kulturu ve Skandinávii. Po této zkušenosti zamířila do CzechInvestu. Tam vypomáhala při tendru zahraničních investorů (nejvíce tchajwanských firem), psaní PR článků a propagaci aktivit agentury.
Jako Account Manager uplatňuje především svou preciznost, „lehký“ perfekcionismu a možnost neustálého budování vztahů.
Ve svém volném čase ráda sportuje, chodí s pejskem na dlouhé procházky nebo popíjí kávičku. Do toho piluje svou čínštinu. Zvládne si v ní objednat jídlo i vést small talk na tržnici.