Radka nastoupila do Mediacomu v roce 2018 na pozici Social Ads Specialisty. Tehdy jako tichá zrzka, co sbírá zkušenosti a je nadšená z nastavení další nové kampaně. Sociální sítě jsou její součástí, tak jako záliba v černé barvě. Vyzkoušela si nastavení kampaní nejen na Metě, Tiktoku, LinkedInu, síti X, Snapchatu tak i Redditu. Správu sociální kampaní řešila nejen pro menší klienty, tak i větší hráče na trhu jako je např.: Mars nebo Tesco. Vyzkoušela si i PPC reklamu, ve které by se chtěla i dále zdokonalit. Je aktivní typ, co hledá nové výzvy a baví ji pátrat po nejvhodnější komunikační strategii, jež dává smysl.
Nyní v Groupm Nexus má na starost klienta T-Mobile a jeho socialní sítě, tedy pokud jste viděli reklamu v magentové barvě, pravděpodobně je za tím právě ona.