Adél nastartovala svou kariéru ještě při studiu vysoké školy před více než 13 lety v mediálním domě Burda, kde sbírala zkušenosti při koordinaci největších projektů vydavatelství, jako jsou Dny Marianne, a podpoře marketingové strategie magazínu. Po ukončení studia měla na starosti marketingovou komunikaci a projektový management poradenské společnosti, která implementuje technologické řešení SAP. Adél tento ryze technologický segment nebyl tak blízký, proto se chopila naskytnuté příležitosti a přestěhovala se do Berlína. Po půlročním studiu němčiny začala pracovat v úspěšném startupu zabývajícím se abo-commerce a podporou prodeje nových FMCG produktů na trhu. Následně působila v německé online marketingové společnosti, kde spravovala emailové kampaně a segmentovala cílová publika. Tady se také poprvé seznámila s programmaticem, kterému se po svém návratu do Prahy věnovala v mediálním domě Czech News Center. Zajímala ji však ještě zkušenost agenturní. Tento cíl si splnila v roce 2018 nástupem do GroupM, kde se přes týmy Programmatic a Data&Analytics posunula do své současné role projektové manažerky. Dnes koordinuje celou řadu klíčových cross agenturních projektů jak v rámci GroupM Nexus, tak i celé skupiny. Ve volném čase ji nejvíc dobíjí péče o zahradu a domov, procházky v přírodě s nejbližšími, cvičení a studium jógy.